wish me together till the end

wish me together till the end
peace but kucarkacir!!

Friday, October 7

Persediaan?



Bersedia kah aku? Ouh serious lah tidak dari segi mental dan juga fizikal. Ouh bagai nak tercabut jantung dari jasad aku ni bila fikir banyak kali tentang masalah aku yang kena transfer ke KL tuuu.. Korang tau tak hati aku dah melekat bagai di patri kat melaka ni. Well, its really hard for me to leave here (melaka).



Now is October then next month is NOVEMBER!! Huhuhu! How about my second anniversary. Anniversary tu pulak hari selasa. Memang tak boleh lar kan nak mintak cuti. Dah takde lah celebrate lagi macam dulu tu. Mungkin yang akan datang aku akan kenangkan memori lama je lar kan? pheww! Seksa jiwa raga ni..




I'm in stresss! stresss! Aku Stressss ni nyah oiii....!




Sejak kebelakangan ni aku banyak mengalami stress di mana aku pon tak pasti aku stress pasal apa. Kadang tu benda kecik pon aku boleh nak maki2 marah2. Campak barang tu dah jadi macam kebiasaan pulak yang dulu nya aku ni seorang yang sangat ler sopan *ok dah boleh muntah hijau. Contohnya macam handphone tu, aku balingkan aje bila aku tengah marah. Contoh kedua, jam tangan aku. Aku nak pakai then pengetip dia degil taknak ketip2. Laju je aku maki dia bodoh! sial! Maka tercampak lar jam tu jatuh terseret bawah sofa. Tapi last2 kutip balek demi mengenangkan kasih dan sayang yang tertumpah kat jam tangan aku yang tercinta tu..




Adakah aku sekarang ni mengalami tekanan perasaan? Atau otak aku dah terlalu full dan tak mampu lagi menampung segala beban yang aku fikir dari yang kecil masalah ke sebesar2 masalah. Adakah aku dah sepatotnya disarankan untuk pergi berjumpa dengan kaunselor.




Mungkin aku ni seorang yang terlalu banyak berfikir sampai melepasi kotak seseorang berfikir. Kadang uh tidow pon aku boleh fikir macam2. Kadang sampai aku rasa nak nangis bila tidow aku tak selena orang lain. Bila bangun pagi aku rasa penat sangat macam orang tak tidow. Shit sungguh wehh rasa dia. Terseksa jiwa raga wehh... Rasa macam nak turn Off je otak pergi charge lepas tu sok turn on boleh lar rasa macam fresh sikit kan? boleh ke macam tu? macam nonsense pon ada gak tu?




Mungkin aku perlu berhenti kat sini sebelum aku merapu yang bukan2 yang aneh2 lagi.. bye!




No comments:

Post a Comment