wish me together till the end

wish me together till the end
peace but kucarkacir!!

Thursday, October 6

How to say..




Kelmarin dapat berita. Berita yang mengejutkan dan sangat2 ler terkejut. Its make me feel sadddd.. So sad.. I need to transfer to Kl office. Berat hati ni wehhhh...! Boss kata preparation untuk berkemas ni sampai 15 Oct ni, tinggal berapa hari je lagi weehh.. huhuhu.. Kalau aku ada penyakit athma. Confirm aku dah masuk ward amek oxygen 2 malam. Kalau aku ada penyakit jantung confirm dah jalan dah.. Mengejut sangat berita ni..




Complicated sangat nihhhh!! Aku dengan tak ready apa2.. hati lagi lar kan. Memang tak lah aku nak tinggalkan melaka ni. As you all already know kenapa aku datang sini. Kenapa aku tabahkan hati aku tinggal kat sini... Ni semua sebab anep. Hurrrggghh!! Berat nya macam tangan aku kena gari kat sini. Tapi boss tarik jantung aku pergi KL.. Bukan tarik lagi dah. RENTAP terosss!!




Lepas ni.. Just boleh meseg2 dengan 3G jelar. Kalau laptop ok pastu ada wifi ke boleh ler webcam. Nak keluar macam selalu tu memang tak lar.. Nasib badan kan? :(




Dah lar kalau nak merungut ke menangis air mata darah sekali pon. Tetap kena pergi sana. Tetap kena tinggalkan melaka ni. Sekarang baru boleh cakap GOOD BYE MELAKA...!!



Hari ni 6 Oct.. Esok 7 Oct.. Birthday budak kecik tu. Happy Becoming Birthday!! Aku tau ni terlalu awal untuk wish kat dia.. Tapi takpe lah at least aku wish jugak kira aku ingat lar jugak kan. Sekarang kita dah bersama lagi. Sekarang kita dah tak macam dulu. Kita dengan jalan masing2. Aku harap dia pilih jalan dia yang terbaik. Aku harap dia dah matang untuk pilih jalan dia sendiri sematang umur dia sekarang.. Aku just doakan yang terbaik untuk dia, kebahagiaan dia. aminnnnnn!!


HAPPY BIRTHDAY!
Semoga bahagia di samping keluarga dan juga kawan2..


TO
FARADILA

FROM
ZURIN ZUHIR

this is sincere come from deep in heart..



sekian....


Ada masa aku blogging lagi. Sekarang ni mood nak blogging pon dah tahap kritikal.. byeee....

1 comment:

  1. terima kasih kak. sumpah terharu :)jaga diri kat KL nnti. if ade ape2 contact laa. insyaallah fara ade utk akk. kalau fara leh tlg,fara tlg.keje lek lok tau. fara ingt akk lupe bfday fara. huhu

    ReplyDelete