wish me together till the end

wish me together till the end
peace but kucarkacir!!

Wednesday, April 6

Tibatiba tersentap!






Semalam memang aku marah. Bukan setakat marah tapi marah sangat!! My bloods going to upstair. Dan marah aku tu berterusan sehingga ke hari ni.. Sentap! dan sekarang aku berlagak yang tengah cool and steady je. Tapi jangan ingat aku diamdiam ni aku suka.





(ok gambar kat ni gaya aku macam tengah annoying gila macam nak mati)



Eh kau tau tak apa aku rasa sekarang.. Eh?? annoyingggg gila bila kau buat macam tu! Aku memang betol2 tersentap dan tak sangka wehh! Kalau dipikirkan memang benda tu remeh tapi kau kena ingat hati orang bila dah tersentap macam aku ni susah nak baek. Luaran je kau akan nampak baek, tapi kau nanti akan dapat rasa layanan nya macam semacam je. Yang pastinya kau jugak akan tersentap..



Time tu kau jangan nak tersentap sangat tau. Buat relax je sebab kau kan cool di mata semua.. Aku pulak time tu of course lar, "Ouhh! Time to gets what you have done, Thanks god!". Nampak macam aku ni kejam kan? Dan sedikit lar rasa kurang ajar. Tapi ada aku kesah... hmmm....



Bukan niat nak membalas dendam (tapi ada lar sikit niat tu untuk sebagai pedoman terbaik) jangan ingat kita ni selalu di atas yang akan selalu di sanjung tinggi. Dan aku tak kata aku ni terlalu baik untuk marah2 kau macam ni. Aku sedar aku pon kadang2 buat orang lain tersentap. Tapi cara kau tu macam kau tu good good pulak lar kan? agak melampau kau tahu?



(aku kalau boleh nak masuk dalam pc kat office ni dan buat gaya macam yang kat atas ni)


Dan kau? Apa kene dengan kau ni? Aku kat sini masih lagi bersabar dan teros bersabarrrrrr.....



Tarik nafas lepas... Tarik nafas lepas.. Tarik nafas lepassssssssssssss...



*pesanan dari penaja : Kalau rasarasa tak bersalah tolong jangan tersentap sangat. Tapi kalau lah rasa diri tu bersalah. Jangan tanya aku, Eh saya salah ke? Apa saya dah buat? Caracara nak tau kau tu bersalah atau tak sila lah check balek apa yang kau dah buat kat aku, tak kesah lar kat facebook ke twitter ke blog ke myspace ke.. then betolkan. Dengan sabar nya time tu aku akan pejam mata maaf kan kau.


Ok, sekian terima kaseh. Harap maklum.



No comments:

Post a Comment