wish me together till the end

wish me together till the end
peace but kucarkacir!!

Monday, April 11

Mari kita layan lagu ni secara berjemaah.




For the first time dengar lagu ni, reaksi aku sangat lar, "Eh suka nya aku dengan lagu ni." Since aku memang suka dan memang gila dengan lagulagu macam ni. Melompat keriangan kot.



Aku memang suka lagulagu yang jenis jiwang ni. Orang lain kata Maen jiwa wehh.. HEHE! Ada aku kesah? Hmm.. Korang cuba lah fahami lagu ni. Besttttt sangat tau.



Bila aku nak tidur atau tengah tidur then dengar lar lagulagu cenggini ni. Its can make me feel myself swinging softly and I feel soooo comfortable.. And I love to stick with this way how I want to sleep. Dan kadang2 dengan cara ni jugak lar membuatkan aku terlena dan telah menyebabkan aku tak reply meseg anep atau terlupa nak meseg anep yang aku dah nak tidur. ngehehe! Dan telah menyebabkan anep bengang sebab terpaksa menunggu aku yang agak lama untuk reply meseg dia. HEHE! Maaf! Maaf yer! :)



Excuse me,


Sila lar dengar lagu ni,


:)


A free smile only for you.....








*Hari ni 11 April 2011 merupakan birthday bestfriend aku. Dan aku terlupa nak wish AWAL.. Since dah kerja ni macam2 benda aku lupa.. Ouh! Sorry yer Nursalma Syuhada Binti Mohd Nor (fullname amek ko!) hihihi.. Happy Birthdayyyy! :) and love you soo muchmuch more..


*Hari ni jugak sorang member baru ni, celebrate 1st year of Anniversary.. Heee! Tibatiba nak celebrate lagi.. Lagi tau wehh.. HIHI!



No comments:

Post a Comment