wish me together till the end

wish me together till the end
peace but kucarkacir!!

Wednesday, March 9

Tentang hati.




Salam semua! Selamat tengahari hee! Ada siapa2 kat sini yang belum breakfast macam aku tolong angkat tangan.. Adoyy! Lapar macam nak mati ni wehh tinggal berapa saat je lagi ni.. Kriukk! kriukkk! kriukkkkkk!! Hoyy! pekak ke tak dengar ke perut aku dah menjerit ni.



wehh! Ntah2 kan cacing dalam perut aku dah buat konspirasi yang agak besar untuk membunuh aku secara perlahan2. 'Mereka2 mungkin dah gigit sikit sikit tisu usus aku. Then lama2 tisu usus aku takda... damnnnn! usus aku akan koyak! dannnn makin teruk lagi usus aku bocor. Oh god! aku disahkan oleh pakar doktor dari Amerika Syarikat yang aku akan mati akibat usus bocor. ouh shit! sungguh memalukannn! (ok dah jauh sangat ni zurin, macam cerita orang puith pulak nak overrr2. Ting! Back to normal)



OK hari ni aku layan lagu sentimental sikit. Dan sememangnya hari2 aku dengar lagu sentimental. Kalau nak diikotkan hampir setiap hari kot hidup aku dipenuhi dengan lagu yang mental2. Yang penting aku sukaaa!! Aku memang suka lagu yang mental2 ni. Penuh kat 'rumah' aku lagu mental2 ni.. Ditambah pulak time nak tidur dengar lagu2 camgitu.. Uhh! Sungguh aku cakap ni, sangat nyenyak untuk aku tidur. Korang tak suka? Suka hati korang lar. Ada aku kesah! :P



Cuba korang dengar lagu ni KU INTAI CINTA DALAM RAHSIA - Jeslina Hashim.


Berbisik di dasar hati
Bertanya kan pada diri
Tentang kekasih
Tentang cinta...


Haruskah aku menanti
Haruskah tangan ku ini
Mencapai hanya
Ilusi mimpi..


Putusnya di dalam hati
Tak mungkin bercantum lagi
Ku intai cinta dalam rahsia
Dan air mata..



ooppss! Mari kita ber'karaoke' secara berjemaah..



kriuk! kriuk!



adoyy dia buat hal lagi.. Please kejap je lagi sayang 12.30 nanti kita pergi makan ok?? Jangan macam ni.. Kita tak suka tau.. (dalam nada sopan lemah lembut gemalai. haha! Bapak geli lembut camgini zurin zuhir)


No comments:

Post a Comment