wish me together till the end

wish me together till the end
peace but kucarkacir!!

Saturday, March 12

Now I have the little boo.





Binatang peliharaan. Aku namakan dia JOHN.
(Nak bela anak kucing sebenarnya tapi anep tak bagi. hmph!)





JOHN aku ni agak pemalu yer. Aku nak snap gambar dia je, confirm dia lari. Sayang, jangan lar macam tu. I nak masukkan dalam blog tau. Famous tau you nanti. (puas dah pujuk tak jalan gak. Pujuk ajak jalan2 pon tak mau. Tak makan saman betol!)

Aku beli dia semalam, time tu jalan2 dekat Pahlawan Walk dengan officemate aku dayah dengan suraya. Macam2 benda ada kat situ tapi semua aku tak kenan. Last sekali nampak ada akak ni jual macam2 binatang peliharaan. Anak kucing lar anak arnab lar macam2 lar. Last sekali aku nampak si JOHN ni dengan kawan2 dia. Wahh! Cantekk! Biru ada merah ada macam2 warna ada. (pelangi takda kalau ada dah sapu dah)



Eh kejap2. Nak tau tak anak kucing tu berapa harga dia. RM300. Tecekik Mak Jah dengar. Kalau kat kampung besepah kucing kat belakang rumah aku. FREE je kot. Anak kucing ada mak kucing ada bapak kucing pon ada. Tinggal nak pilih je..



Ok sambung cerita pasal si JOHN ni, aku pilih lar ikanikan yang ada tu. Pening gak! Last aku pilih si JOHN ni. Aku panggil lar akak tu.. kak, ikan ni berapa seekor? Akak tu boleh layan orang lain tanpa memikirkan muka aku yang dah malu disebabkan soalan aku pending td. Aku pon jerit dengan sekuat hati. Eh takda lar aku panggil banyak kali je sambil ketuk meja.. Harga dia ehemm! RM2 Jeee..!! Rasa malam tu macam nak beli je semua tuuu.. HEHE!



No comments:

Post a Comment