wish me together till the end

wish me together till the end
peace but kucarkacir!!

Tuesday, March 22

Kepenatan yang melampau.



Syukur ke hadrat Illahi kerana memberikan peluang untuk aku teros bernafas di satu ruang yang kecil di dunia ini serta memberikan peluang untuk aku teros mengarut mengepek dalam blog aku yang tak seberapa menarik ini. Teriam kasih yang teramat sangat..



Setelah berpenatan semalam, hari ini aku mengalami keletihan dan kemalasan untuk datang kerja, yang peratusannya agak tinggi. -.- Tapi apakan daya aku ini hanya kerani capuk (orang penting) dalam office. Lain lar kalau Sharon ke Leong yang tak datang. Takda siapa kot yang kesah..



Semalam macam2 hal yang terjadi before and after aku nak pergi interview tu. First, dapat berita kak anna langgar mat motor lar. kesian! Ni aku punya pasal lar.. Second, kitorang sesat di tengah Ampang. U-turn nak dekat 3 kali. Third, yang ni lepas interview. Disebabkan takda parking kat area tempat aku akan di-interview tu, kak anna tinggalkan kereta dia kat car wash. Sementara nak tunggu aku, dia pergi lepak minum teh tarik kat kedai mamak. Time dia melepak tu aku sedang di-interview. Lepas je keluar dari company tu. Aku pon join lar dia. borak2 dengan dia. Then aku ajak dia blah sebab aku nak pergi toilet. Sampai je kat car wash tu, then bayar upah semua. Nak start kereta dah tak boleh dah. eh eh apasal ni! Buat hal lar.. Naseb kedai repair kereta ada je kat situ (kebetulan). Check punya check. Rupa2nya BATERY kereta tu da kong. (orang yang basuh kereta tu tak tutup lampu kereta. spoil!) Habis RM200. (duit kak anna)



Then lepas tu, aku temankan kak anna pergi Midvalley. Dia kata nak makan. Sebelum pergi makan tu temankan dia hantar laptop dia kat lenovo. Lepas tu kitorang pergi makan2 kat apa ntah nama kedai tu. Kalau tak silap darenga kot. Ntah lar tak pasti. Biaq pi lar. Sembang2 then akak tanya nanti naek bus kat mana? aku cakap takyah hantar lar naek komuter je kat Midvalley ni nanti stop kat Seremban boleh naek bus. Akak kata ok. Masing2 layan nasi masing2.. senyum! (hati lega setelah interview)



Sebelom penghabisan untuk entry hari ni, saya nak mengucakan terima kasih yang teramat sangat kepada Anebella, Fara (si Gemok) Mira (si pendek) kerana memberi support dari segi mental, penginapan dan juga wang ringgit yang dihabiskan kerana saya sepanjang saya berada di Kuala Lumpur (2 hari 1 malam).



* lupa nak ambik gambar before pergi interview semalam. (kelamkabut)

* kemeja pon tertinggal dekat rumah fara.

* Akibat terlalu nervous atau terlalu happy, aku dah salah pakai seluar. Seluar slack siapa ntah yang aku salah pakai tu.. malu naseb takda siapa2 nampak. :P

* kaki melecet selepas hampir seharian pakai heels.

* Tertidur dalam train tak ingat dunia naseb baek tak patah balek midvalley balek. :)



No comments:

Post a Comment