wish me together till the end

wish me together till the end
peace but kucarkacir!!

Thursday, March 24

Entry hari ni untuk anep.



Hai anep!



Anep buat apa tu? I tau you tengah kerja. (HAHA! Jawab sendiri.) Yeke kerja? Ke duduk melepak ushar perempuan mana ntah tu? Tak pon tengah soroksorok tengok movie. aHaaa!!



Hari ni I saje je buat entry khas untuk you sayang. Tiba-tiba tangan terasa gatal. HEHE! Tapi nak cerita pasal apa yer? Hmm...




Sayang,
Selama setahun ntah berapa bulan ni, I nak mintak ampun dan maaf kalau selama ni I pernaj terkoyakkan hati you. Mungkin keterlanjuran perbuatan I yang salah yang menyebabkan you tak senang. Wahh! I tau I ni degil plus blurr tahap maximum. Yelar.. Semua orang cakap macam tu. So no wonder lar kan? Tapi I sekarang dalam proses mengurangkan tahap kedegilan dan juga keblurran I ni. Harap you bersabar dan teroskan bersabar lar yer. Doakan je yang terbaik. :)



Terima kasih untuk selama setahun ntah berapa bulan ni, you selalu ada dengan I. (even kadang2 you garang then I senyap tu tanda tunjuk protes!) Apa pon yang terjadi antara kita. Mungkin sekarang, mungkin kejap lagi, esok, lusa atau bila, semua tu memang dah tertulis untuk kita. Mungkin sekarang diorang musuh kita, mungkin juga diorang akan jadi kawan kita. Mungkin sekarang diorang jadi kawan kita, mungkin esok lusa diorang akan benci kita. Yang penting sekarang kita sentiasa doakan yang terbaik untuk orang sekeliling kita baru diorang akan doakan untuk kita.



Kalau ada yang tak suka kita tanpa kita sedar. Takpe biarkan! Bukan bermakna kita pon mesti tak sukakan dia. So, cara yang terbaik ialah LANTAKLAH DIA! HEHE!



ZURIN akan selalu sayang HANIF...



No comments:

Post a Comment