wish me together till the end

wish me together till the end
peace but kucarkacir!!

Wednesday, February 9

Terbiar.

Aku terkapai-kapai mencari kepastian. Di mana aku di hati mu ? Siapa aku di hati mu ? Aku bagaikan tiada makna di hati mu lagi. Setiap kali pergaduhan, walau puncanya dari aku mahupun dia, aku lah yang akan beralah. Memberi peluang kepada hati untuk terus menyayangi dan disayangi.



Betol lah kata orang zaman dulu membuat pepatah, Masa Wangi Semua Nampak Cantik, Baik. Bila dah terasa bosan atau terdetik rasa benci dalam hati. Mula lah nak marah, nak berangin satu badan. Segala kemarahan ditelan. Selalu dalam cerita melayu keluar kisah2 macam ni. Ending dia sedih.....



Bila tengok pasangan kekasih yang lain happy, mula timbul rasa cemburu, iri hati. Terasa dalam hati kenapa aku tak macam diorang. Happyyy.. Kalau aku, ada je yang tak kena kat mata dia. Itu salah Ini salah. Kesetiaan aku bagai tak di hargai. Kejujuran aku dikatakan palsu.



Bila hati telah dilukai. Apa penawar yang paling berkesan untuk mengubati nya ? Andai hati ini memerlukan teman untuk mengadu segala kegembiraan dan kedukaan. Pada siapa lagi yang mampu mendengar ? Hati ini tak mampu lagi untuk menahan segala kesakitan yang menusuk.



Pergi lar kau zurin membawa diri. Pergi lar kau ubati luka mu sendiri.

No comments:

Post a Comment