wish me together till the end

wish me together till the end
peace but kucarkacir!!

Sunday, February 20

New Lifestyle.





OK! Dari kita cerita segala sakit hati kita better kita cerita pasal kegembiraan yang kita lalui dan kegembiraan yang akan kita lalui.. Share benda happy kan best!





Benda paling best bagi aku keluar jalan2 ngan kawan2 termasuk lar bf aku. Kira keluar tu happy2 gelak2 then snap gambar kitorangyang comel lotey. HAHA ! Perasan kejap boleh ? Itu lar happy bagi aku.




Haritu time keluar ngan Fara and Mira, tengah seronok aku ngan diorang tu snap gambar posing maut bagai tetibasi mira jumpa spec kat satu tempat ni. Ok sekarang ni aki nak cakap kitorang curi sebenarnya ni.. HIHI! sorry! Means bukan lar curi selok dalam poket orang. Ni amek je spec tu. (tetiba rasa diri ni jahat lar pulak. Adoyy!) Aku tak lah rabun. Mintak2 tak rabun lar sampai bila2.. Tapi kadang2 tengok orang pakai spec ni comel.. so aku pon teringin and cuba lar pakai then snap beberapa keping gambar.. hihi..





ce tengok ce tengok. :P




Aku memang suka pakai baju warna merah.. Nampak hott ! HAHA ! yekew ? sukhatiakulah nak cakap pe pon.. hmm.. btw ok tak muka comel aku pakai spec nerd ni.. *kalau nak muntah dipersilakan.. saya setuju 100%..






Haihh! tak boleh blah sungguh muka senyum nampak gigi. Cam weird sikit kan ? tapi aku cuba jugak senyum nampak gigi. sebab orang selalu kutuk aku senyuman fake even hati aku sungguh ikhlas gila babiii kan... takpa.. mencuba lebih baikkkk kan...

Encik Pengurus Colgate.. Boleh tak saya jadi model awak ? Part time pon takpa.. hihi! Muka tak berapa nak malu lar kan..

No comments:

Post a Comment