wish me together till the end

wish me together till the end
peace but kucarkacir!!

Saturday, January 22

Lupa pulak.






Hehe baru aku perasan ni Entry ke-2 bulan Jan untuk tahun 2011.




Just want to say bye bye 2010. AND welcome 2011. Hope the coming of you will create and also bring me to happiness life.. Aminnn!!




Ceritera 2010 :

- Berakhirnya study ku di POLITEKNIK MERLIMAU dengan jayanya dan menghabiskan DIPLOMA AKAUNTANSI tepat pada masanya.

- Bermula lar aku dalam dunia bujang jauh dari pandangan mata ibu ayah.

- Bermula juga lah aku dalam alam pekerjaan yang sangat mencabar di tambah pula dengan dunia part time yang penuh menduga perasaan.

- Setahun sudah perhubungan aku dan anep (2 tahun perkenalan kita.. Harap sangat hingga ke akhir hayat.)

- 21 tahun sudah umur ku..



SELAMAT DATANG 2011 - Mengharapkan 2011 ini lebih mencorakkan cerita yang menarik untuk kehidupan aku. Dan mengharapkan jugak kejayaan untuk aku dan orang sekeliling aku.. :)



No comments:

Post a Comment