wish me together till the end

wish me together till the end
peace but kucarkacir!!

Sunday, January 23

Aku mahukan dia.







OK! Pertama kali nampak dia. Aku teros jatuh cinta konon2 macam cinta pandang pertama tu. Yess! Nak dia! Nak dia! Nak dia jugak! Gila teruja lar ni. Kira macam dia lar pilihan yang tepat. Dah tak pandang yang lain dah. Hee!









Mehh sini aku bagi korang tengok siapa dia yang telah menawan hati serta kalbu aku ni.. jeng jeng jeng !






ok ! Ni lar yang aku nak DOLCE & GABBANA rose the one. First time tengok kat magazine CLEO. Tengok je teros senyum cakap sorang nak ni nak ni..







Seriously freaking want this.. Tapi.......


Terus hampa bila tiba-tiba pikir balik pasal duit. Alaaa.. Sekarang tengah bulan lar.. Mana ada duit. :( Pastu nanti bila dah dapat gaji. Confirm benda yang dah lama aim teros cancel. Lupa! Selalu sangat jadi cam tu..



Contohnya macam ni..



Dalam purse memang dah ada duit siap ngan notes nak beli apa (barang dapur, syampoo, sabun etc..) OK! sampai je JUSCO teros je amek benda lain.. Nampak baju amek baju. Bukan satu bukan dua tapi tiga. Nampak tak ? Nampak tak keserongannya tu..





haihhh! sigh! -.-"









Persoalan : Rasa2 nya aku dapat tak beli perfume ni ?











No comments:

Post a Comment