wish me together till the end

wish me together till the end
peace but kucarkacir!!

Saturday, January 22

Rasa rindu yang mencengkam.




Ok bangun je pagi tadi teros basuh baju. Banyak wehh.. Korang bayangkan lar dari minggu lepas punya baju.. Relax je kan! haha! Habis lar tangan aku.. Then lepas aku menonggeng2 basuh baju.. Aku pi lar tengok2 kat dapur tu ada apa-apa tak yang boleh di makan. Ehem! Kak uji masak nasi goreng lar.. Hehehe.. (sebenarnya aku malas nak masak.. tu yang suka bila ada makanan kat dapur..)





Riak wajah : senyum macam kerang busuk





Haha! Kalau korang nak tau aku online ni pakai line curi.. hee.. Aku try ler kat line ni.. Tibe2 dia tak pakai password.. Apa korang rasa kalau ada kat tempat aku ? seronok kan ?





Tiba-tiba rasa rindu plak.. Rindu kat siapa? Ofcourse lar ehem-ehem saya.. Incek Anep saya.. Kalau nak kata dah lama tak jumpa. Tak jugak. Hari sabru lepas baru je jumpa. Time berjalan ngan budak2 kecik tu. Tapi tak puas lar jumpa cam tu, tak dapat nak manja2.. HEHE !





Hmm.. Pastu malam tadi ingat nak jumpa. TAPI penat tunggu jawapan dari anep. Aku tengok jam dari 15 minit ke 15 minit. Takde gak meseg dari dia. Confused gak ni.. Mana anep pegi. Then aku pon meseg dia. Tak reply2 gak. Mana dia ni.. Ishk! Aku tak puas hati aku pon call dia.. Dengan suara yang agak serak2 yang boleh menyebabkan perang besar.





aku : eh you buat apa tu ?
anep : I tidow lar..
aku : ouh ok lar ok lar.. tidow lar..
anep : ok..





Dengan perasaan yang agak bengang lagi nak meletop macam letusan gunung berapi kat indonesia tu tapi boleh di cover lagi, aku pon cakap ngan kak uji..




aku : akak nak tau tak anep buat apa ..
kak uji : dia buat apa ?
aku : dia tidow lar kakkkkk! penat zurin tunggu jawapan dia nak keluar ke tak.. geram ni!!
kak uji : sabar zurin.. sabar ea.. hehe!
aku : kak jom pegi JUSCO. Hari ni tutup pukul 11 kan ?
kak uji : ok jom jom!




Mood malam tadi : marah plus geram (tapi lepas pegi jusco ok dah..)







Alahai si anep ni! Geram sungguh aku kat ko ni..

No comments:

Post a Comment