wish me together till the end

wish me together till the end
peace but kucarkacir!!

Friday, January 28

Dengarlah wahai Hanif sayang.




Bukan niat nak mengongkong atau menjadi 'queen control'.. Atas desakan hati yang terlalu ingin mengetahui, I dah jadi seorang stalker. Maafkan I kalau I ni terlalu menjadi seorang yang terlalu menyebok hal-hal berkaitan dengan you. TAPI... makin lama sikap menguasai yang ada dalam diri I ni tak dapat nak dibendung lagi. Maafkan I...




Ouh Hanif sayang,
Dengar sini apa yang I nak sampaikan. I sememangnya sayangkan you. Sayangkan hubungan kita ni. I harap hubungan kita ni sampai bila2, mungkin hingga ke ahkir hayat kita akan bersama. Insyaallah begitulah.. Aminnnn!!




I tak mungkin lama dekat Melaka ni. I sendiri tak tahu sampai bila I akan menjadi seorang perantau di negeri orang. Tapi bila I dah takda kat Melaka ni, harap hubungan kita akan berterusan. Ramai orang cakap kalau berjauhan, nanti perasaan sayang tu makin lama makin pudar. Ouh NO! please don't talk like that. Tolong jangan takutkan aku. Jarak tak mungkin dapat memisahkan kita.




Seriously! I rindu dengan mama ayah myn adek. Semualah yang ada kat kampung tu. Walaupon merantau ni harapan yang I memang impikan. Tapi jauh di sudut hati I ni, I sangat2 rindukan diorang. I rindukan saat I bersama-sama diorang sewaktu ketika dulu..




Tapi.... dalam masa yang sama, I tak boleh berjauhan dengan you. I perlukan mama. ayah dan you jugak. I bukan tamak nak semua ada dengan I. Tapi keadaan selalu memaksa I untuk memilih yang mana satu. I jadi bingung antara kehendak atau keperluan.





KEHENDAK - Memilih duduk di Melaka. Menjadi seorang perantau. Hidup dengan berdikari.



KEPERLUAN - Duduk di bawah jagaan ibubapa. Mendapat perlindungan serta perhatian sepenuhnya. Tidak bebas membuat pilihan.




Sayang,
Bertahan lar demi hubungan yang dah lama kita jalinkan ni. Do you still remember what we have promise a year ago? Do you ? Yes, me too..





You, I rindukan kita yang dulu. I rindukan saat manis saat kegembiraan kita yang dulu. Kita ketawa bersama, menangis bersama. Tapi sekarang semuanya dah berubah, I terlalu busy dengan kerja I. I takda banyak masa nak luangkan untuk you. I banyak habiskan masa dengan kerja2 I. Tapi I masih ingat you. Perasaan I maseh sama macam dulu2.. You tak perlu risau. I takkan cari orang lain.
Even you garang, panas baran atau apa saja lar yang orang lain cakap pasal you. I tetap nak you. Hanya you!! Orang lain tak kenal you, so diorang boleh sewenang2nya cakap pasal you. I lebih kenal you. So I tak perlu dengar kata2 diorang yang mungkin hanya menghasut I.



Sayangku, you know what, I missing you so badly...


No comments:

Post a Comment