wish me together till the end

wish me together till the end
peace but kucarkacir!!

Friday, January 28

Dia yang kata. Bukan aku.



Hari ni mood rasa jealous ok. Tapi takpa masih boleh bertahan lagi. I'm Ok! I'm fine. Don't worry larr.. Hmm hari ni taknak cerita pasal jealous tu. Nanti kalau cerita takot melarat pulak kan ? Nanti jadi terlampau pulak kan ?




Baru je ni aku click kat member aku ni punya application - RAHSIA BULAN LAHIR - so macam teruja lar kan nak buat. Just click tak susah pon. Then pilih lar bulan apa kita lahir. Aku pulak pilih DISEMBER. hihi! Analisis dia ada dalam gmbr kat bawah ni. :)









Hehe! Rasa2 nya ada tak yang berkait rapat ngan aku ? :P Aku sendiri tak dapat nak pasti.. Ni cuma analisis dari Dato' Dr. Hj Fadzilah Kamsah. Tak tau lar sejauh mana kebenaran dia kan. Whatever is it, kita ni yang kena pandai menilai yang mana baik yang mana buruk. Then jangan kita berbangga dengan apa yang kita ada atau perolehi. Tu semua hanya sementara. So jangan takbur ok.. (ustazah zurin)







No comments:

Post a Comment