wish me together till the end

wish me together till the end
peace but kucarkacir!!

Monday, December 6

Tolong tutup air.



Sejak beberapa hari ni aku faham kenapa macam2 hal yang aku tak di ingini berlaku. Aku punya hati. Aku punya perasaan. Orang sekeliling seakan2 tak faham apa perasaan aku. Aku punya kawan. Aku punya boyfriend. Aku punya segala2nya. tapi kebelakangan ni macam2 benda buruk berlaku. Tolong lar fahami perasaan dan kehendak aku. Aku tak mintak harta korang. Aku tak mintak simpati korang. Apa yang aku nak.. Perhatian dari korang sebagai kawan untuk terima aku seadanya aku.



Ya.. Aku sedar dan mengaku korang ada time aku susah.. Korang ada time aku perlukan korang.. Korang jugak ada time aku luahkan segala perasaan suka duka aku. Tapi bila dah gaduh macam ni.. Korang pergi jauh tinggalkan aku.. Korang tak kuat pertahankan yang korang ni kawan aku.. kenapa? kenapa? Aku taknak jawapan dia sebab aku ada Anep.. Dia bukan punca sekarang ni.. kalau korang kawan aku.. terima aku seadanya aku.. korang juga kena terima Anep.. So sekarang Anep bukan punca..



Betol cakap Kak Nem dalam blog dia.. Kawan ni ada macam2 jenis.. Aku tak peduli dengan siapa aku kawan.. Asalkan dia tak porak peranda kan hidup aku..


" Kawan kalau kita terlampau baik atau rapat sangat pon nanti jadi susah"


Mula-mula aku tak faham.. Tapi bila aku fikir2 banyak2 kali.. Baru aku faham maskud tersirat dan tersurat dalam ayat tu.. Korang mungkin faham.. Mungkin jugak tak faham.. Tapi suatu hari nanti bila korang dah dalam situasi tu korang fikir balek ayat tu.. Mungkin korang akan faham..



Aku sangat kecewa dan terkilan dengan apa yang dah berlaku.. -.-



2 comments: