wish me together till the end

wish me together till the end
peace but kucarkacir!!

Thursday, December 2

Siapa tau hati orang?



Kita semua tak kan tau apa yang ada dalam hati orang lain. Melainkan orang tu sendiri akan cakap apa yang dia sedang fikir kan atau apa yang ingin dia sampaikan. Tapi tak ramai orang boleh buat macam tu. Tak ramai orang boleh kuatkan diri diorang buat macam tu. Termasuk aku. Aku ni lagi lar teruk. Aku sendiri kadang2 terpaksa diamkan diri kalau aku tak kuat nak sampai apa yang tersimpan dalam hati even benda tu adalah sangat penting! Aku memang sangat dan terlalu sensitif dengan apa yang orang lain cakap. Boleh menyebabkan putus saudara. Bak kata pepatah.. ~kerana mulut badan binasa~



Hari ni aku memang tersangat lar takda nak buat kerja aku.. Even boss aku cakap urgent pon. Aku ambik tak peduli. Aku siap cakap... "Tak yah lar urgent sangat.. Esok pagi2 I letak atas meja you.." Entah betol ke tak entah aku letak. Entah petang esok baru aku baru aku letak.. sorry boss i'm not in the moooodd!!


Pada sesiapa yang hari ni kena marah ngan aku. Aku sangat2 lar takda moodd!! Maaf sekali lagi!!



Biarkan je diri ini keseorangan buat masa ni....... kerjasama anda amat dihargai.. terima kasih..


No comments:

Post a Comment