wish me together till the end

wish me together till the end
peace but kucarkacir!!

Monday, June 28

keceriaan bersamamu


haha..



hari ni aku nak cerita pasal kami keluar DATE semalam. untuk sayang2 aku. aku happy gila kite keluar semalam. happy weyy.. rasa macam terkoyak je kulit dalam pipi bahagian mulut aku. sebab ketawa je. dorang lar wat lawak. hahahahahadoy yan areda. iloveyou.. mwah mwah..da lama kami tak jumpe. kalau jumpe slah seorang sti tak ada. mane tak nye. seorang belajar kat arau, perlis. seorang lagi belajar kat dungun, terengganu. aku lak belajar kat merlimau melaka. masing2 dah berpecah tempat. yang penting kami stick together. wahhhh ayat! meletopp letopp.. heee....



yang agak sedih bagi aku. mereka akan sekali lagi akan meninggalkan aku. mereka dapat tawaran sambung belajar kat melaka. tempat yang sama iatiu UITM CAWANGAN BANDAR MELAKA. seriously aku rasa happy+jelous. nak ikot! nak ikot! korang aku nak ikot!!! huuuu..



da lar biarkan kesedihan itu berlalu. sekejap je ni. kita sambung cerita happy yang semalam. actually kitorang dah plan nak keluar hari ahad. tapi cancel sebab nak teman areda beli barang dia. so sekali je lar lepak sama. hmm. pagi tu teman mak ngan apak aku pegi setiawan. teman mereka service kereta. hmm. balek je areda call. die cakap dia dah samapai umah. petang nak beli barang. nak ikot tak.?



hahahaha. sangat bodoh lar ye kawan2 kalau cakap tak. hee. aku menganggukkan kepala. even dia tak nampak. sangat sengal.. :P sampai je kat rumah baring jap. tibe yan call. dia kata siap tau! pukul 3 nanti areda datang. aku cakap da siap da..heee.. nak pukul 3 aku siap2. ok. pukul 3 pun tibe. eh mane lak dara2 ni. aishhh!! penat je siap awal2.



tunggu.



5 minit dah berlalu. takde pon.



tunggu 5 minit lagi.



yan bagi salam sambil senyum cam kerang..aihhh! nasib baek lar sayang kan. tak sampai hati nak membebel (padahal dorang yang amek. aku lak nak membebel. hahaha. tak patot! tak patot!) then aku tanya yan mana areda. yan cakap ntah! haikk!! aduhai...lambat nye dah tak sabar da ni!! heee.. aku text lar si gendut tu, weyhh kat mane?? lambat tinggal. hahaha. then dia reply jap2 sorry aku kat bengkel ni..kasi aku 10 minit. then aku reply. minit ke 11 kalau tak sampai aku bukak baju..hahaha (umpan baek kan?) tepat 10 minit areda sampai.. aku senyum cakap good!! :)



kitorang pon bergembira dalam kereta sambil membahan masing2. itu je lar kerja kitorang pantang jumpa. masing2 nak kenekan. bila tak jumpa, rindu lar pe lar. hahahaha. then kami balek park kereta kat depan rumah aku. kami decide nak jalan2 je kat play ground kat depan rumah aku. so kitorang jalan je. sambil snap beberapa gambar. tibe2............



jengjeng!!



ada sebuah kereta tak bertauliah lagi sengal. mengganggu kami. bodoh lar!! boleh tak kau buat kerja kau. aku nak bergembira ngan kawan2 aku..tapi apa kan daya. aku mane lar berani nak cakap cam tu kat dia (si bodoh). errggghhh!! akhir kami jalan menuju playground tu dengan langkah yang agak laju, hahaha. aku cakap ngan yang..wat derk je lar. bongok sangat dorang ni.



mehh sini aku nak kutuk kau. disebabkan kau dah ganggu ketenteraman hidup kami. aku nak kutuk kau habis-habisan. hahahaha. kau yang tak hensem lagi buruk ngan kereta kau yang bunyi dia yang ntah ape2 ntah tu boleh pergi jahanam!! nak pergi mati pon boleh.. hahahaha..



ok disebabkan mak areda kerja shift malam. so die cakap nak balek awal. kami pon decide nak balek jugak. dah maghrib pon. tak baek anak dara lepak maghrib melepak..sayang2 ku next time kite lepak lagi ok?? heee...



sayang korang damn much!!!

:)

love you both!


2 comments:

  1. hahahahaha~
    sEnget tau syg akU sOrg niii....
    hehehe~

    nnt kte lepk kt melaka lak ea...
    hehehehe~ =P

    ReplyDelete
  2. hehe..ko doa kan lar ea byk2 aku dapat kerja kat audit firm kat melaka tu.

    ReplyDelete