wish me together till the end

wish me together till the end
peace but kucarkacir!!

Tuesday, June 29

Suruhanjaya Perkhidmatan Awam Malaysia


sedang aku syiookk melayan member2 aku di facebook. tibe tibe tinnnnnnnnn!! (agak kuat yer kawan2) tekejot aku. aku pon berlari lari anak menuju ke arah bunyi tersebut. ku lihat. ouwhh postman rupe2 nye. then aku tengok ade 2 surat dia selit kat pintu pagar rumah. satu surat tu nama aku. satu lagi surat nama mak aku. aku tengok kat situ

SURUHANJAYA PERKHIDMATAN AWAM MALAYSIA

SULIT DAN PERSENDIRIAN



dalam hati ni terdetik lak. aku dapat kerja ke ni?
kat mana?
bila boleh start kerja..(perasannn kejap padahal tak confirm dapat lagi)
hahaha!!
ngeng!!



hati aku dah nervous plus berkobar-kobar da nih
(hati ku da bebunga riang).











duk dak! duk dak!










aku pon bukak lar surat yang tertera nama aku yang sweet lagi manis tu. hakhak!! perasan kejap! sementara dalam hati berangan+berharap sangat dapat kerja kerajaan.









jeng jeng jeng!










baca punya baca.. siap senyum melebar ni weyy. tibe-tibe alaaahhh.. JIKA TERDAPAT KEKOSONGAN. hmph! fakkkkkk!! ingatkan dapat lar kerja tadi. dalam hati berharap lar sangat mintak lar surat tu tertera lar ayat ni ...


"sila hadiri temuduga pada ** JULAI 2010"











kalau dapat kerja kan best je baca. memang confirm lar aku melompat2 cam orang gilakk kot.. tak kesah lar orang nak cakap buruk cam katak ke cipanzii ke. asal aku dapat kerja. bila dah kerja. ada gaji sendiri. dah boleh membeli belah macam2 bende yang aku idam selama ini. beli baju jeans. melancong ke sana sini. aku mau sling bad baru. sling bag lame da buruk (hampir terkoyak akibat terlalu ganas) hmm.siann kan. mintak duit kat mak pak diorang suruh aku kerja. huhuhu.. anybody out there want to take me as your employee.
panggggg!! hahambekk ko.. lempang sikit muka dia. dah start berangan lar tu.stop dreaming zurin! I say stoppp it!!!! phhhfffttt! jangan nak berangan membeli belah lar. melancong ke sana sini lar. ko tu dah banyak hutang. kecik2 lagi dah berhutang. settle kan hutang ko. then baru lar nak berangan melancong ke nak jadi adek paris hilton ke (huhh jauh sangat dah ni melencong. tarik balik. tarik balik.





tunggu lar yer zurin. ada tu rezeki ko kat mane2. ko doa je banyak2. nanti Tuhan makbulkan ok.(haha ayat nak sedapkan hati sendiri je ni)






nakk kerjaaaa!!






nakkk kerjaaaa...





nakk kerja wehhhh..!! tolong dapatkan aku kerja yang sesuai.. (bukan demand ok tapi nak kerja yang boleh sambung belajar.)

:(







No comments:

Post a Comment