wish me together till the end

wish me together till the end
peace but kucarkacir!!

Friday, June 25

when love in front of eye

dah lama kan tak update blog ni. yelar. duduk kat rumah pon bukan buat ape pon. bangun tidor teros tgk tv. makan. kalau ngantuk tidor balek. kalau ade mood nak online. aku online facebook. kalau bosan aku tgk tv balek. tu je lar rutin harina aku setelah habis study kat POILTEKNIK MERLIMAU MELAKA. and now aku dah rindu kat melaka. masuk hari ni dah hampir 3 minggu aku dah tinggalkan melaka.



for your information. aku dah jatuh cinta kat negeri MELAKA. bukan kerana 'kekasih' aku orang melaka.(tapi dalam 55% ada lar jugak pasal dia :P) aku dah jatuh cinta kat melaka since aku form 4 (Dicember 2005). waktu tu aku dah rase aku dah fall in love kat negeri melaka ni. :) lepas je SPM aku dapat tawaran further study kat merlimau (salah sebuah daerah dalam melaka). best!! tercapai jugak hasrat nak sambung belajar kat sana. biar pun merlimau salah satu daerah yang ceruk dalam melaka. tapi kat situ aku belajar macam mane nak berdikari. aku rasa macam mane hidup tak de duit. itu merupakan satu pengalaman untuk aku.



member aku cakap. wehh ko kerja lar kat melaka.. kerja kat melaka??? bunyi cam best je..weee... takpe2 aku try hantar resume ok? dengan harapan yang agak besar, aku dah pun hantar resume + aku punye sijil2 kat salah sebuah audit firm kat bandar melaka. tapi belum ada jawapan lagi. mungkin hujung bulan ni.tapi takpe aku masih menanti. harap sangat dapat kat firm tu. aku dapat belajar+bekerja dalam audit firm. sementara nak sambung degree.



melaka.. melaka.. you know what. you are already make me crazy. hee..

No comments:

Post a Comment