wish me together till the end

wish me together till the end
peace but kucarkacir!!

Tuesday, May 10

Yes, I miss you.









Okay, pagi tadi aku breakfast.

Nasi goreng air tangan Kak Uji..

:)

Sedappppp!!




*untuk siapa yang tak pernah kenal aku, aku sangat lah tak suka breakfast, tapi tak tahu kenapa pagi tadi hati aku terbukak untuk breakfast. Hehehe!






Sampai office je tadi, abang storekeeper belikan nasi lemak untuk aku dayah and suraya..

Heaven tahu kalau hari2 orang belikan breakfast..

Bang, next time lunch pon belikan jugak lah. Ea? Hehe!






Hari sabtu lepas, my bestie call. Ahaaa! Rinduuu.. Macam2 aku cerita luar dalam kain aku cerita. Yelar Almost a year we are haven't meet. Lepas je konvokesyen tu. Masing2 dah kerja kan? So bila masa nak call msg2 bagai kan? Lain lar dulu time cuti sem. Kalau teringat kat dia je teros aku meseg dia "Hoii jom lar meseg2 ngan aku." takpon "woi bangun, jangan nak tidur je kau!"







Kitorang suka gaduh acah2. Tapi bila time gaduh yang real punya, aku buat macam gaduh acah2 jugak. At the end tak jadi gaduh.. Ahahaha! Dalam nak baik tu maki sambil gelak. Contohnya aku cakap "Haha kau bodoh aku dah cakap tapi kau taknak dengar cakap aku!" Dia pon maki aku balik "Haha kau lagi bodoh taknak paksa aku!" Tapi nak ending sem 6 dulu, kitorang mungkin ada masalah salah faham. So its take a long time to reconcile. Biasa lar kalau dah nama pon bff kan? Aku sayang kau! Kau sayang aku.. Kalau kau taknak baik jugak, aku tumbuk muka kau.. Ahaha! Ni kalau dia baca confirm kena terajang bila jumpa nanti. :P







Kalau dulu, nak keluar mesti dengan si gemok ni. HAHA! yelar memang dia jelar takde orang lain sebab dengan dia je aku kawan. Means bukan lar tak kawan dengan orang lain. Tapi dengan orang lain tu kalau bab nak berjalan ke berborak ke melepak ke tak masuk sangat dengan kepala aku. Nanti aku jadi keras. Sekarang pulak, keluar dengan bf sendiri. You, I nak pergi sana. jom ikot! Ahaha! Ajak secara paksa. :P







Teringat kisah kami dulu, pahit manis masam masin kelat. Kitorang sentiasa bersama. Baru nampak macam sweet kan? Kitorang tak pernah cakap belakang. Cakap mesti depan2. Kutuk kaw2. Prinsip kitorang, Kau tak suka tu kau punya pasal yang penting aku nak bagi tau. Nampak macam kejam kan? Tapi tu lar, aku suka cara macam tu. Kita akan tahu apa yang kawan tu tak puas hati dengan kita. Hasilnya hati kitorang dah stick for together. Always miss each other. HAHAHA!






Setelah puas aku menyelak2 folder dalam hard disk. Aku jumpa gambar kitorang ni. :)














No comments:

Post a Comment