wish me together till the end

wish me together till the end
peace but kucarkacir!!

Thursday, February 24

Tersenyum lagi.




Tak kisah lar korang nak kata blog aku ni jiwang ke sentimental lar. Kalau korang tak suka baca ke bosan baca ke.. takpa lar. Aku tak pernah peduli korang stalker blog aku ni. Aku tak pernah nak cerita buruk pon pasal korang dalam blog aku ni. So tak menjadi masalah bagi aku kalau korang tak suka blog aku. Ni blog aku, so aku punya suka lar..



TIBA TIBA, AKU SENTIMENTAL..


Sejak kebelakangan ni, aku dengan anep selalu je gaduh. Even hal kecik pon kitorang besar2 kan. Yelar rambut je sama hitam, hati lain lain. Ok, dah mula nak berperibahasa padahal dulu kat sekolah selalu kena perli sebab bahasa melayu paling ngokngek dalam class.

So malam tadi kitorang decide nak jumpa settlekan perkara yang menjadi masalah antara kitorang. So malam tadi sesi melepaskan geram masing2. Dalam erti kata lain, bagi tau lar apa yang masing masing rasa tak puas hati. So aku pon lepaskan apa yang aku dah lama simpan. Then anep pon buat benda yang sama. Then lepas tu masing2 diam. Muhasabah diri (konon2 pikir nak betulkan kesilapan masing2 and decide taknak buat lagi).


Malam tadi, lebih banyak dengar penjelasan anep. Kira dia nak betulkan lar apa yang aku dah salah pikir pasal dia. Ternyata aku dah terpesong pikir pasal dia. Aku dah salah hukum dia dan teros tuduh dia tanpa usul periksa. Aku selalu pikir diri ngan hati aku sendiri je. Bila aku rasa aku sakit hati aku teros je marah dia.


Kadang tu timbul rasa kesian bila aku selalu marah then buat dia kena pikir panjang nak explain kat aku. And aku tau dia tak suka aku pikir bukan2 pasal dia. Tapi aku pon selalu gak kena marah ngan dia.. Dia marah da lar cakap kuat2. Terkejot aku. Then aku teros jadi blurr (dalam erti kata lain bebal lar)

Untuk pengetahuan lebih, aku tak boleh kena tengking. Nanti aku blurr then apa aku buat teros jadi bukan2 sebab dalam kepala aku nothing.. So kalau korang nak marah. Korang baut muka ke merengus ke jalan hentak kaki pon aku dah tau korang marah. Tak pon satu lagi clue, Aku meseg korang. korang tak reply. Time tu confirm aku gelabah pikir kenapa korang tak reply.. hehehe!


Ok, setelah discuss malam tadi. Hati masing masing pon dah lega. Kami pulang dengan hati yang gembira.


NO MORE SUSPICION
NO MORE CURIOUS
NO MORE DISTRUSTFUL



No comments:

Post a Comment