wish me together till the end

wish me together till the end
peace but kucarkacir!!

Friday, December 24

Recycle.



Ok.. Tetiba lak hari ni tengok gambar2 lama yang ada dalam hard disk ni.. Gambar masa muda bergetah dulu. :P Buruk plus selekeh.. haha! Zurin je pon. Memang lar.. nak kutuk silakan..



OK jom tengok sama2 gambar2 aku masa zaman kegemilangan dulu.. hikhik!



Ok.. Ni roomate aku masa sem 1.. Hee comel kan ? cam anak Apek.. Ngan mata sepet dia.. Mulut muncung cam tu.. hehe.. Nama dia Noratika Binti Wahid. Muka aku memang tak boleh bla.. I know that! ok kutuk lar.. :)


Yang ni plak time sem 3. Muka maseh nerd. Badan maseh keding. Just muka dulu lebih bersih lebih innocent berbanding sekarang. Sekarang ni muka dah macam apa nth. Kongkang kot! eeuu! :)


Ni time makcik aku tunang. So dalam bilik pe lagi snap lar. Pakcik aku cakap aku make up cam aku yang nak bertunang. huhh?! wth?! Time ni aku takdak bopren pon.. Sempat lak nak pikir kawen.. hihihi..



Memang tengah takda kerja. Analisis gambar : gedik sangat! :P

ada lagi ni time 5. ieka aku and eka. Lama dah tak cam ni.. Keluar sama2 lepak sama2..Time ni kat Jusco Ayer Keroh. Tempat aku kerja part time sekarang ni.. hee.. Bosan dah jalan dalam Jusco ni..




haha! tengok yang kat belakang tu berbaju kurung kebaya.. selekeh kan!? Si keding pakai kebaya.. Tak nampak pon macam pakai baju kebaya.. Pakai selipar tu siapa nak jawab tu? -.-"




haa!! ada lagi satu gambar aku paling tak boleh bla.. jeng jeng jeng! Jangan gelak tau..





hehehe! Time ni aku ngah bergayut ngan anep! HAA! Untuk pertama kalinya aku call dia lama2. Sebab time tu birthday aku.. Lama gak lar borak ngan dia. Sampai panas telinga aku.. Kalau korang perasan. phone tu tengah charge.. Maknanya memang lama lar kan.. hihi.. Borak punya borak.. Pakcik aku pakai kan benda crown ni.. Then dia snap! bongok! kelakar ler!




ok lar sekian! Banyak lago gambar nak share sebenarnya.. Tapi nanti2 lar eh kita share lagi.. :)



2 comments: