wish me together till the end

wish me together till the end
peace but kucarkacir!!

Friday, December 10

mood : cuti :)



Ada siapa2 kat sini nak ikot aku balek kampung tak ? Cuti aku dah approve & & confirm. ngehehe.. Baru pagi tadi aku isi form cuti.. Disebabkan aku dah lama tinggalkan kampung halaman.. cube korang teka berapa lama aku cuti.. Seminggu wehh!! :) Lama tak? haha.. Korang dapat bayangkan tak risiko cuti yang agak lama ni mengakibatkan gaji aku akan menjadi sikit.. uhhh! Takpa.. Mood tengah excited nak cuti.. Gaji belakang kira.. :) hepp hepp hoorey!



Mama.. Kakak balek ni! Mama masak pe tu ? Perot ni dah lama tak melantak makanan sedap2 lagi lazat.. :D. Seminggu ni perot ni akan berbahagia dan dimanjakan dengan makanan yang lazat2.. hiarrgghhh! Pastu balek kampung ni dah plan macam2.. hahaha! Bayar hutang yang dah lama tertunggak!! hepp! jangan fikir bukan2 yer.. bukan hutang bil air yer.. Tapi ni hutang tidur. Hutang makan makanan sedap. Hutang cerita Hot ngan mama. Hutang pelukkk adik2.. Bangchik Myn Giti.. Juin balek ni. Ada siapa2 nak pelukk dulu.. heee.. :)



Perbualan antara aku dan boss :

aku : tuk! tuk! (senyum kambing :D )

boss : (pandang aku dari dalam sambil tangan dia suruh masuk) haa.. nak apa.?
aku : boss, I dah isi form cuti. hee.. (sambil serahkan form tu)

boss : hmm.. (membaca form tersebut satu persatu) reason dia apa?

aku : hmm.. tak tau lar nak tulis macam mana? nak kawen lar boss.. :)

boss : (pandang aku sambil buat muka pelik) tulis lar ..
aku : (pinjam pen boss) ok.. (then tulis back to hometown)
boss : (baca balek) aikk! nape tak tulis back to hometown and getting married..

aku : $%^&& (pandai nya boss buat lawak.. :) )

boss : (ambik pen then sign kat tempat approve..) so you on handphone kan time cuti..

aku : haa?? alaa.. cam tak cuti je..

boss : apa dia zurin?

aku : hee .. takda pape.. (jangan harap aku nak pick up.. cuti tetap cuti.. wekk boss wekkk)


Balek kampung.. oOOooO..
Balek kampung.. hati riang..!!
:)
bye semua.. bye Melaka.. bye kerja..
bye anep!

No comments:

Post a Comment