wish me together till the end

wish me together till the end
peace but kucarkacir!!

Wednesday, December 15

Menabung demi masa depan.



Ehem2! Kawan2.. Nak bagi tau ni.. Kelmarin mak saya belanja saya rantai EMAS.. Oohooii! Manyak terkejot oo.. Actually aku ni bukan peminat emas yang OBSESS lagi kemaruk. Aku ni bab barang2 kemas ni tak heran sangat. Tapi semenjak kerja ni aku dah berkenan nak pakai rantai emas start tengok manager aku pakai.. Nampak suweett je.. :D Tu yang balek kerja cerita kat mak aku.. Mak aku ni pulak bila aku kata nak pakai emas. Dia lak kemain excited nak belanja.. hehe! Anyway thank you maa!!



Ok nak cerita pasal menabung pulak.. Haha! Aku nak menabung tau.. Tolong bagi semangat kat zurin! Zurin boleh! Zurin Boleh! yeahh semangat2!!



Petang tadi aku dengan mak aku pergi bank sebab hari tu aku cakap dengan dia nak wat ASB. Then kami pon pergi lar Maybank.. Mula2 decide nak simpan RM 300. Tapi bila pikir2 balek, bulan ni aku nak pakai duit lebih. hee~ So next month baru aku plan gaji2 aku.. No more pembaziran! hehe!



Ok sambung cerita tadi. Di sebabkan zurin ni kuat membazir. Zurin ni pon membuat keputusan simpan RM 250 dalam akaun simpanan baru dia.. Senyum2 je tengok buku warna biru tadi.. :) Tak sabar pulak rasanya nak masukkan untuk bulan seterosnya.. serious tak tipu!! Percaya lar.. Tengok lar muka innocent ni.. -.-"


sayang!
cepat lar buat buku ASB tu..
:)

No comments:

Post a Comment