wish me together till the end

wish me together till the end
peace but kucarkacir!!

Thursday, October 28

Ouh leganya.



Hahaha.. Entry yang merbahaya dan sangat tak tahan yer. Sebenarnya bukan ape pon. Cuma nak bagi tau malam tadi saya dengan kekasih hati saya pergi mandi kat Air Panas Gadek. Yerr. Pertama kali saya menjejakkan kaki di sana setelah beberapa tahun lepas saya selalu mendengar nama tempat tersebut tetapi tidak pernah di ajak oleh sesiapa yerr.. Sangat sadis perasaan ini.



Ok sambung cerita. Tempat tersebut tak pernah di imaginasikan oleh saya yerr.. Lari jauh ape yang saya imagine kan. Hehehe.. Ini kerana saya mengimaginasikan nya sebuah tempat seperti air terjun tapi air nya panas.. Setibanya saya di sana.. Hanya ada beberapa buah kolam (macam swimming pool tu) yang berasap2 yang besar di penuhi oleh orang yang merendam kaki mereka. Saya sangat teruja yer kawan2..



Dengan pantas saya pergi tukar baju di bilik persalinan. then keluar je kekasih hati saya sedang menanti saya di luar sambil tersenyum ke arah saya.. Dia tau saya sangat teruja. :P.. Maka saya pon membalas senyuman nya dengan senyuman saya yang paling manja sekali.. :P ngehngeh! Tapi saya tengok kekasih saya itu berpakaian seperti kami datang tiada apa pon yang berubah..


saya : you tak mandi ke? nape tak tukar baju lagi?

anep : mandi lar.. (dia bukak baju ngan seluar dia depan aku).. ni I nak bukak lar ni.

saya : ish! perangai lar mamat ni..



Ape jadi dengan aku ni guna 'saya' cam sopan sangat..



Bila aku dah nampak air.. Apa lagi rendam kaki laju2. Dengan pantas aku tarik balek kaki aku.. Fuhhh! Fuhhh! Panas2! Zurin.. Kenapa lar gelojoh sangat ni.. Hehe.. Aku pon perlahan2 masukkan kaki aku.. Apa yang dapat aku gambarkan kat sini sedapnya.. leganya.. cam hilang penat kat kaki.. Hehehe.. Then aku nampak de orang berendam dalam kolam tu. Time tu aku pikir. Tak panas ke? Relaxnya dia.. Aku pon kena try gak.. Aku nak turun cam segan-segan.. Cam malu-malu.. Hikhokk! Then aku pon cakap kat anep..


aku : eh.. you taknak berendam cam tu?

anep : taknak lar..kalau you nak you berendam lar.. I kat sini je..

aku : alaa.. I cam malu lar nak turun..(sebab aku sorang je perempuan kat situ..)
anep : turun je..

aku : nape you taknak turun.?

anep : sebab nanti bebird I panas (sengih2)
aku : huhh? cam tu ea?

anep : yerr.. nanti mandul lar kalau panas sangat..

aku : ok..



Dengan tiba2 aku turun perlahan2.. Perlahan cam tu pon tiba2 aku tergelincir dalam kolam.. wuu.. Terkejot aku.. Semua orang tengok.. Malu pon ada jgk.. haihhh.. -..-".. Untuk cover malu.. Aku cakap ngan anep licin lar you.. Hakahakahak.. Aku pon berendam sampai paras bahu.. Terasa hangat satu badan.. Tapi best.. Then aku berendam lagi sampai kepala aku masuk dalam air.. Tapi tak lama.. Tak sampai beberapa saat.. Fuhhhh! Tak tahan.. Panas beb!! Anep tengok je aku buat cam tu.. Tak tau lar ape dia cakap dalam hati.. :P



Aku tengok anep tengah temenong.. Aku pon tanya dia.. You.. I nak pergi swimiming pool lar.. Anep gelak kuat2.. Aku dah malu gila semua tengok. aku tanya dia kelakar ke ape yang aku cakap tadi.. Then dia cakap.. you sedar tak ape you cakap tadi.. Huhh? Soalan ke tu you.. Hmm.. Then dia bagi tau yang aku cakap swimming pool tu dah lain.. Dah jadi swimiming pool.. Hahaha.. Aku sendiri tak sedar.. Hahaha.. Maaf saya khilaf..



Kitorang kat sana tak lama.. Pukul 11 kitorang dah gerak balek.. Then pergi kedai makan.. Nama kedai tu member2 panggil "RESTAURANT SYURGA".. Aku tak pasti plak bahagian mana yang diorang boleh tersesat panggil syurga.. haihhh! (-..-')






p/s :
1) bebird -> sejenis burung yang tak boleh terbang dan tak boleh berenang.. (hehe!)
2) anep : nanti kita pergi swimiming pool yerr.. hee.. pleasee!!
3) gambar nanti aku upload..




~riryn~

No comments:

Post a Comment