wish me together till the end

wish me together till the end
peace but kucarkacir!!

Friday, October 29

Air Panas Gadek versi gambar :)


Hihi sambung post lama pasal Air Panas Gadek. Kali ni ada gambar. Walaupon tak banyak tapi ada lah untuk tatapan semua.. sebenarnya tak sempat nak snap gambar banyak2 sebab dah excited sangat.. ok .. Enjoy k tengok gambar yang tak seberapa ni.. :)



(dalam nada paling sayu..)

Aku rindu rambut lama aku..

:(





Haha! Cuba korang tengok rambut aku selekeh tu. Dengan rambut ala2 pontianak taknak sikat rambut lepas tu nak amek gambar. takpa pontianak pon pontianak lar.. Pontianak paling cun. (haha! gelabah puji diri sendiri)

Dah tu ada kacau hidop korang ? korang taknak puji aku. Biar lar aku puji diri sendiri...

Aku memang suka puji diri sendiri....

sumpah bahagia!! :)

Orang dah cakap amek lar background tulisan melayu. Mamat ni degil! nak gak kat tulisan cina.. Posing gaya paling poyo lak tu.. Mak aihhh!! Rasa nak sekeh2 jeee..!!

No comments:

Post a Comment