wish me together till the end

wish me together till the end
peace but kucarkacir!!

Tuesday, March 2

kenangan lama








helmi-aku-maya




afiq-maya-aku







teringat pulak kenangan lama ...

kenangan aku ketika praktikal ...

walawehh ...

time tu aku ingat aku ni dipinggirkan ...

tau2 je lar kan ...

kat situ semua pekerja dah matured ...
dah jadi bapak ngan mak orang ...
so, aku ni kalau nak lebih2 pon tak boleh ...
nanti dorang cakap tak sopan pulak kan ...

ini bukan bermakna aku kanak2 lagi yer ...

kalau tak kenapa lar PMM lepaskan aku praktikal kan ...

hekhek ...

disitu aku mula kenal kawan2 baru ...

mereka lar tempat aku mengadu, tempat aku bergurau ...

(banyak bergurau than mengadu ...)






arrgggghhhh !!!




rindunya aku kat korang semua ...

maya..helmi..afiq..

kita berempat ...

di satu sudut yang ceruk di mana akak selalu cari aku ...

(flash back sebentar)








--------------------








ouhhhh ...


-.-"









kenangan adakalanya menyeroronokkan ...
tapi tak dinafikan ia juga boleh jadi sangat menyakitkan ...
everything is it ... kita kena lar terima kan...
saket ke seronok ke ...
kenangan bukan senang nak dapat ...
ingat boleh beli kat kedai teo ke ...
hmmm...









2 comments: