wish me together till the end

wish me together till the end
peace but kucarkacir!!

Tuesday, February 23

merayap siri II

antara gambar yang aku sempat2 kan snap ...
hehehe ...
hidop aku takde makne kalau tak snap gambar ...
* stok kenangan untuk time tua nanti ...
:)






kitorang dah macam pasangan 'gaybian' ...
hahahaha' ...
lantak korang lar nak fikir ape pon ...
janji aku bahagia ...
boleh ke cakap macam ni ...
-.-"
actually tak pon ...
kami memang macam ni ...
suka bergambar bersama ...
aku sayang dia ....
eka
i don't know dia tahu atau tak sebenarnya...





























biar lar aku simpan sorang2 ...
maybe it will be better right ?
kita sayang dia senyap2 ...
kita tengok dia hari2 ...
kita jaga dia hari2 ...




macam lagu kekasih gelapku - ungu












No comments:

Post a Comment