wish me together till the end

wish me together till the end
peace but kucarkacir!!

Tuesday, December 29

ronda kampung i





ronda kampung : bahagian 1





yan : ok kita nak pegi mane..?
aku : hmm ... mula2 kita pegi Kedai Maju Edar ... aku nak photostat borang MUET ... salah isi lar tadi ... pastu kita pegi postoffice yer ... nak hantar borang ni ...
areda : yelar ... kita layankan je budak kecik ni nak pegi mane ...
yan : (hanya tersenyum)
areda : driver jalan ... (tersengeh2)














then keluar je dari postoffice aku sebagai penunjuk arah tujuan bagi idea kemana hala tujuan kitorang ...
yan : ok!! sekarang kita nak kemana lak ni ... (sambil memandang ke arah ku)
aku : ape kate kite pegi sawah ... nak tengok bendang lar ... time ni mesti cantek kan ...
areda : hmm... (taip msg kot ... guess so ... hehehe!!)
yan : ok ... (mengerutkan dahi)
aku : hanya tersenyum je ... sambil memikirkan idea aku yang kasi agak bodoh lar jugak kan..?











ade ke tengahari keluar pegi tengok sawah ... tak ke panas ...
memang sah2 bengong ...
nanti da gelap2 pandai lak membebel ...
zurin..zurin..




disebabkan diorang ni sayang kat aku ...
layankan je lar kepala aku time ni ...
yelar ... da berapa minggu tak tengok dunia kan ...
begini lar jar jadinya ...
heee ...















kami ronda2 dalam kampung ketika tu matahari betol2 terpacak kat atas kepala ...
memang best kan ...?
hahahaha!! bile lagi nak rasa kan ?
time je aku bagi rasa ...
hari laen da tak dapat da ...
best kan yan ?
kan areda ?

hahahaha!!
ade yang jap lagi kepala aku kena ketuk ...
ngehehehehe ...
>..<








model sampingan aku ... hahahaha!!
letihkan layan aku ni ...






12 comments:

  1. hehehe..best wok..lyn je pala akk nih..bkn ok sgt pn..

    ReplyDelete
  2. hmm..
    ala..
    ok kan ade yg pala die senget siket..
    baru meriah...
    ngeee~~

    ReplyDelete
  3. huhh?

    kecik aty..
    hahaha!!
    xlar..
    i'm smiling..

    ReplyDelete
  4. hehe..kicik pn mcm scha an?cye x de org kata fara cm bella(twilight) tao da msti xcyer!

    ReplyDelete
  5. hehehe!!
    tebalek kot mate org tuh..
    ;)

    ReplyDelete
  6. hahaha~
    tErbaik wOkk!!!
    nnt kte rOnda2 agi ea...
    lps ni msuk utn kUar utn lak ea...
    lg meriah!!!
    hehehehe~

    ReplyDelete
  7. eyan : kampong kita ade hutan ke??
    runsing2..jgn macam2 yan...

    ReplyDelete
  8. hahahha~
    tU la x tau...
    hUtan melintang adE...
    utan jgk tUuu....
    tau x kt mnE???
    hahahahaha~

    ReplyDelete
  9. hee..
    penah dgr..
    ofcoz ler tau..
    tp tu bukan kampung kite..
    ko da salah ni..

    ReplyDelete