wish me together till the end

wish me together till the end
peace but kucarkacir!!

Sunday, December 20

akhirnya muncul jugak




today is my birthday....
so thats mean im 20th now...


thankz lar pada kawan2 yang da wish birthday aku hari ini..
even ada nombor yang tak dikenali pon wish jugak...
thankz sangat2...


thankz jugak pada my boo...
wat i macam tu malam tadi...
by the way i de terasa sikit lar...
tapi tape...malas lar nak pikir...
u pon da mintak sorry kn...
ok lar tuh kan...
pape pon u tetap ingat birthday i hari ni...
ingat janji u subuh tadi u cakap pe...
love u...
muahh muahh!!


thankz to fara...
even telambat sikit pon tape...
fara teman kan akak ym malam tadi...
happy sangat2 taw!!!
sayang fara...




thankz yang ... i do love this one ...
& i appreciate too ...

>..<
even my family are not around to celebrate with me ...
here ...

i have all my love are always taking care of me ...

thankz pada mereka yang wish :

*my boo ANEP
*my sis FARA
*my lovely friends including as my housemate : EKA..ELLA..PIKA
*my childhood friends : YAN..AREDA..DAYAT..KIAH..& beberapa NUMBER YANG TAK DIKENALI
*my uncle : ANTAN
*my poly's friends : PAIN..HADI..AWENG..& ++
*my mypace's friends : banyak sangat nak sebut..


lovelovelove

:)



4 comments: