wish me together till the end

wish me together till the end
peace but kucarkacir!!

Tuesday, May 3

Perit untuk ditelan.










currently at office.






bosan!












Actually hari ni antara busy dengan tidak. Dalam nada lain tak busy sebenarnya tapi aku saja cari kerja untuk busy kan diri. Sebab kalau dok melepak je kat office sangat bosannnn okay!












Dah banyak benda aku buat kat office sementara nak tunggu pukul 5.30 urghhh! Lama lagi kot nak tunggu. *tengok jam lagi 3 jam.. Shit!












Dalam banyak2 benda aku buat hari ni photostat scan lepas tu photostat scan balek. Dah takde kerja lain kot boss ni nak bagi. Puiih! HAHA! Lepas semua kerja tu siap aku apa lagi kan duduk depan pc ni online youtube tengok maharaja lawak minggu 5..












Aku takde lar tengok semuanya. Aku just tengok yang aku rasa aku minat. Contoh nya JOZAN, NABIL, SEPAH. Aku rasa dorang memang terbaek lar! Superb lar wehhh! Boleh kena sakit jantung yang melampau akibat tahan gelak. Aku rasa kalau aku ada kawan2 rupa dorang memang cepat lar aku akan diserang penyakit jantung.. HIHIHI!












Okay berbalik pada tajuk asal. Hari tu aku keluar dengan anep temankan dia sebab dia nak buat treatment muka. Konon nak nampak "hensemm". Cewahhh! Nampak gayanya aku akan ada banyak saingan selepas ini. Muahaha! Banyak ler banyak saingan. Aku takkan biarkan! Never and ever! HAHA!












Dalam kereta. Memula sekali dia tanya aku, "you tau tak pian dengan nana dah break?". Aku pon macam relax je lar kan tak terkejot sangat sebab dah biasa dah dengar. Aku cuma membalas, "Ouh, ala dah biasa lar dengan isu tu."









Anep gelak je, "I pon cakap macam apa yang you cakap tu kat pian. Tapi pian kata ni real2 punya. ahaa! You nak tau pasal apa?"















Aku ni yang menjadi pendengar yang setia mendengar lar semua cerita anep dari A to Z. (?!) Ada rasa kesian dekat Pian sebab terlalu percaya dan bagi semua kemudahan pada gf dia. And gf dia tak pernah rasa susah dan teros berlaku curang. Tapi kita nak buat macam mana, mungkin ada hikmah disebalik apa yang dah terjadi ni kan.












Cerita tu bukan berakhir macam tu je tahuuuu! Aku lar orang yang akan kena balek bila anep ada dengar cerita berkaitan curang2 ni. Cerita tu akan dikaitkan dengan luka lama yang anep pendam selama ni. Dan aku tau dia seorang Paranoid. Aku tak pernah rasa Paranoid dia sebagai satu bebanan dalam hidup aku. Okay aku tipu! Aku sangat2 terasa dengan apa dia alami. And some of the time aku rasa aku ni takde function dalam hidup dia bila dia sendiri mengaku dia langsung tak percayakan perempuan. Ouh sangat lar shit tahu rasa dia. Bagaikan hati aku ni tersiat2. Tapi aku yakin dengan hati aku. Hati aku kuat mengatakan aku milik dia dan dia juga milik aku. Selagi aku hidup aku akan terus berusaha memenangi hati dia.












Curang will never be part of my life...



No comments:

Post a Comment