wish me together till the end

wish me together till the end
peace but kucarkacir!!

Monday, May 23

Kau ingat kau terlalu bagus?





Sebenarnya aku sekarang agak busy.

busy dengan kerja yang agak melambak..

Biasa lar kalau company dah dapat duit.

Bila dah dapat duit, aku lar yang busy dok call sana sini.

Tapi aku meluangkan masa aku yang agak nyawa2 ikan ni.

Demi hati aku yang tak berapa nak puas.

Tak puas!!

Tak puas tahu?










Hari demi hari...

Hari bertukar hari..

Aku tengok cara kau makin lama makin agak melampau..

agak lar..

Atau mungkin aku je yang tiba2 rasa macam tu.

Takpe lets to think positip zurin..

need to more positip..










Tapi aku agak tak puas hati lar jugak kan..

Bila kau tak suka orang tu..

Kau kutuk dia kaw2..

Sebab kau tak suka kat dia.

Mungkin si dia agak hot berbanding dengan kau yang agak hot2 suam gitu..

Tapi apa hak kau nak buat orang macam tu.

Kau pon aku tengok tak lar berapa bagus sampai nak kutuk2 orang lain.










Then aku tengok sekarang kalau nak cakap tu,

Main sedap sembur je ek?

Tak pernah nak fikir orang lain terasa dengan sepatah dua patah kau tu?

tu baru sepatah dua, belum yang panjang lebar lagi..

haihhh.. Kadang2 aku boleh sabar.

Kadang2 aku tak boleh sabar tapi aku still lagi macam kau kenal.

Diam seribu bahasa.

Tapi tak bermakna diam tu aku buat derk je.

Kau kena faham semua tu..

TAPI bila aku dah tak sabar, nanti lagi teruk dari sound macam ni.

Direct je terus..








Kau jangan fikir semua orang boleh suka kau,

Kau jangan fikir semua orang boleh terima cara kau,

dan kau jangan fikir orang boleh terus bersabar dgn tindakan kau.










Aku taip panjang2 ni semua untuk kau perlu yang perlu kau tahu aku masih lagi ambil kisah pasal kau. Aku taknak terus tengok kau dalam situasi yang salah. Aku tahu aku tak berapa bagus bila taip panjang2 yang agak sinis macam ni. Sekurang-kurangnya aku masih sedar yang kau dalam keadaan salah, dan aku masih ada untuk nasihatkan kau macam ni.







Entry ni memang untuk kau. Kau jangan toleh kiri ke kanan ke. Memang kau. Please! you need to understand what I mean in this entry. The most important thing is what should you do.. I think now you are already enough to think and choose the best way.








3 comments: