wish me together till the end

wish me together till the end
peace but kucarkacir!!

Tuesday, March 1

Dia 'fan' yang sungguh taksub.



grrr!


grrr!


grrr!


Apa ni marah marah sangat ni.. huhu! Eh takda lar den goram yo.. Tadi dapat call dari anep. Dia kata malam ni ada game bola. Chelsea vs Manu. Pukul 3.40 pagi. Dia kata dia kena jugak tengok bola. (kalau dah fanatic memang cam ni.) So malam ni, dia kata dia kena tidow awal. Aku terus je merengus ketidakpuashatian yeeee... Sebab aku tau. Malam ni lepas je balek kerja Jusco mesti dia tak reply meseg aku. Sebab dia tidowww. Konon pagi nanti nak tengok bola then teros pergi kerja. errggghh!


Fanatic tak ? fanatic tak ? Sabar tak ? Sabar tak ?


Tension weyhhh kepulangan ku setelah pulang dari kerja tidak di sambut.. HEHE! Macam dah orang dah kawen pulak nak kena tunggu balek kerja... (dalam nada kegedikan) :)


So malam ni aku pon tidow awal lar jugak kan ? pfhht.


Doa aku : Mintak2 duadua kalah. Puashati aku.. yesss!!! Sorry CHELSA. Sorry MANCHESTER UNITED. Huehuehue! Kejam ark aku ?


OK BYE.. -.-"

No comments:

Post a Comment