wish me together till the end

wish me together till the end
peace but kucarkacir!!

Tuesday, December 21

Semakin tua semakin mengancam.




Hai semua! Semalam tak update blog pon.. Biasa lar kan bila dah start kerja ni.. Blog mesti diketepikan. Huhuhu! Ok hari ni ada masa sikit so update lar cerita2 baru..




Semalam birthday gegirl! hee! for 21 years old. Orang kata umur 21 tahun ni dah boleh dapat kunci kebebasan. Kebebasan dari segi apa tu aku tak pasti. Mungkin bebas kemana2 (tapi aku dah kat melaka ni. Nak bebas apa lagi). Mungkin jugak bebas memilih pasangan. (mak aku dah bagi peluang ni berkurun lamanya. Malas dia nak cari kan siapa bakal menantu dia. Dengan aku ni memang suka merungut pening dia layan aku nanti). Banyak sangat kemungkinan. Pandai2 lar korang pikir.




Ok. Birthday aku semalam. Tapi disebabkan aku dah terlalu lama cuti. So aku tak dapat mintak cuti time birthday aku ni. Aku pon tak kesah kerja ke cuti. Asalkan duit masyuk! :D So semalam aku kerja pagi. Pagi tu aku terlambat lak bangun. Mana taknya 3G sampai battery dua kali flat.. Bukan setakat flat je. Siap mati terus. Siapa nak tolong jawabkan time tu. haha! Ni anep punya pasal. :P Ok sambung cerita. Sampai je office, aku ingat kan manager tu nak marah aku apsal datang lambat. tapi lain pulak jadi. Dorang tanya aku cuti pergi mana lar buat apa lar. Then last baru wish birthday. ok thank you semua..




Ok ni kes boss aku lak. Pagi tu dia datang. Selamba je. Dia tak tau pon semalam birthday aku.. Aku tengok dia panggil aku. S o aku pon masuk lar jumpa dia. Ok dia bagi kerja.. BANYAK! then dia kata suruh aku STAY petang tu. Aku dah merengus2! huhh! huhh! Boss aku tau aku tak nak stay. So LAJU2 aku siapkan kerja aku tu. Then tak sampai 15 minit. kringg! kringg! aku tengok boss aku call.. Yer boss! then dia kata masuk sekejap..



aku : yer boss..

boss : hey. birthday you eh hari ni..

aku : hee :) haah!

boss : happy birthday!
aku : thank you boss! cake? hadiah?
boss : lunch nanti I belanja you cake ok..
aku : hee.. (shy2 cat) 2 tingkat yer boss.. :D

boss : huhh? 2 tingkat untuk orang kahwin lar..
aku : hehe.. thank you boss!




(gambar cake nanti aku upload)





haha! satu hari semalam aku 3G anep! untuk pengetahuan korang 2 kali aku charge phone tau.. hihihi.. Panas telinga aku.. Kitorang dah macam baru2 couple je semalam.. sembang2 malu2 gelak2.. :)




Dekat facebook pulak.. Ramai yang wish.. Makaseh yer semua!





No comments:

Post a Comment