wish me together till the end

wish me together till the end
peace but kucarkacir!!

Tuesday, December 14

1st anniversary.. :)









Oohoiii.. Setelah sekian lamanya tak mengupdate blog. Baru hari ni nak update blog. So nak update cerita2 yang dah lama nak post kan kat sini.. Ok tak yah lar kita cerita panjang2.. Lets Start~



Hari ni nak cerita pasal Anniversary yang untuk pertama kali nya kawan2.. Agak nervous! walaupon sudah delay 2 hari nak celebrate atas sebab2 tertentu.. Takpa.. Mood kena jaga. wink wink! :P




Malam tu aku pakai dress (wit wit!). Nice gitu (haha! puji diri sendiri) Sebenarnya aku agak letih hari tu. Sebabnya aku baru balek traveling dari KL. So rushing lar balek rumah nak iron dress tu.. hee.. then nak wangi2 lagi.. memang berendam lar kan bilik mandi bagi wangi2 (excited lar katakan)





Nak dekat pukul 8, Anep pon call tanya dah siap ke? Aku reply dah lama siap sayang. tinggal nak tidur je ni (perli terbaek kan?) Anep pon reply Sorry2, lambat sikit yer. Ayah I tak balek lagi ni. I tunggu kereta.. Aku pon reply yelar..




15 minit pon berlalu....




Aku dah mula nak berangin dari excited cantik2 dah jadi selekeh.. Mana lar mamat ni.. Lambat betol! Maka aku pon call lar dia.. heyy you kat mana ni? Lamanya.. Tukar baju lar cam ni.. Anep.. eh! I kat air terjun ni (kira dah dekat dah tu) aku : yelar! (end call)



5 minit berlalu....






Bunyi meseg kat phone aku. Aku tak yah tengok dah tau meseg dari siapa. Apa yang ada dalam meseg tu. So teros pergi cermin tengok muka.. Tarik nafas hembus! then senyum :).. Ambik beg.. yang paling penting kunci rumah.. :) Turun je tangga kereta MyV dah ada kat depan tangga.. so aku bukak pintu kereta teros duduk.. Anep tengok aku.. senyum2..



perbualan antara aku dan anep :




anep : :) bunga untuk I takda ?


aku : huhh ? I ke yang kena bagi ?

anep : yelar!

aku : alaaa.. tak beli lar tak tau pulak kena bagi lelaki bunga..

anep : hmph!





10 minit diam...





aku : kita nak pergi mana ni ?

anep : kita makan kat kedai kelantan nak? (kedai tu dah selalu pergi)

aku : kelantan? Bungkus je lar you. Kita makan dalam kereta..

anep : hahahaha! kelakar lar you ni..

aku : you ni macam takda kedai lagi romantik nak pergi ke ?

anep : hmm..





10 minit berlalu...





Anep lalu jalan yang aku tak pernah lalu.. Aku jenuh perah otak kat mana dia nak bawak ni.. romantik sangat ke tempat tu? (mula lar imagine benda2 yang special.. hahaha!) Tiba2 dia corner satu simpang.. tadaaaa!! kat sini ok tak you.. aku tengok dia senyum2.. heeee~ ok! (nada manja.. ngahahaha!)




Turun je dari kereta. Semua pandang aku.. haha! shy2 cats.. (blushing) dapat pulak malam tu lalu pintu gerbang macam orang kawen tu.. hahaha! Dah macam princess cuma takda red carpet je.. :P OK sambung cerita. Kami tuju kat meja hujung sekali. (dah reserve tau!) bila waiter dia datang kami order lar makanan.. (takda candle.. kalau tak dah jadi candle light dinner.. wahahaha! melampau zurin ni)




aku : kenapa you lambat sangat tadi.. I rasa rumah you dengan rumah I takda lar jauh sangat kan?(start saiko dia)
anep : hahahahhaa!! hee I sebenarnya dah dapat kereta dari ptg td lagi..
aku : huhh? dah kes tipu ni.. Habis tu kenapa lambat..
anep : I cari tempat ni lar.. I dah pening pikir nak pergi mana..
aku : hmm.. patot lar..(tak jadi marah.. alasan munasabah)





tetiba makanan pon sampai..



borak2 punya borak.. siap snap gambar lagi.. anep angkat tangan panggil waiter tadi.. dia tanya kat sini boleh smoke tak? waiter pon cakap boleh encik sambil tersenyum..





sambung borak lagi..(sambil borak tu aku tau anep record video aku.. so aku wat tak kesah je..) tiba2 tengah seronok borak sambil gelak ni.. ada lar seseorang kat tepi aku (waiter tadi)



waiter : excuse me.. miss ni zurin?

aku : huhh? ya saya.. (tengok dia pengang bunga aku dah start gelak da)

waiter : ni ada bunga dari encik hanif. selamat menyambut anniversary.. :)

aku : hahahaha.. ok2.. thank you.. (aku pandang anep je)

waiter : teros bla...





aku : you.. I tak expect pon you nak bagi bunga.. thank you..
anep : maseh record lagi.. ok welcome.. I nervous ni you.. hehehe..
aku : hehehe...
anep : first time I buat macam ni.. :)





** Setelah pengakuan di buat. Anep lambat sebab dia setting nak cari tempat. Setting ngan Waiter macam mana nak bagi bunga. Bila masa yang sesuai nak bagi bunga. (bukannya kereta lambat dapat tau..) Rupa2nya tanya kat situ boleh smoke ke tak tanda2 bila nak bagi bunga.. hahaha! good job!







ni ada beberapa gambar kitorang..














No comments:

Post a Comment