wish me together till the end

wish me together till the end
peace but kucarkacir!!

Wednesday, October 13

Pulangkan kembali hati ini..



Hari ini aku mengalami kemurungan dan kesedihan yang tersangat lar perit. demmm.. Jiwa aku sangat2 lah tidak tenteram. Ya Allah, Kau kuatkan lar iman aku. Kau berikan lar aku kesabaran. Kau tambahkan lagi kesabaran yang aku ada ini agar aku dapat lebih bertahan menampung segala cubaan yang telah Kau berikan kepada aku hari ini.



Aku tidak pasti cubaan yang telah diberikan ini untuk menguatkan lagi hati aku pada dia atau makin melonggarkannya. Aku sangat tidak pasti. Tapi apa yang penting aku masih cuba untuk bertahan. Ini disebabkan janji aku pada dia. Dan aku hanya untuk dia. Maka dia dia hanya untuk aku. And I real mean it.. Please tolong selamatkan hubungan kami ini. Aku tak minta lebih.. Aku tak minta jawapan. Tapi apa yang aku minta Kau kuatkan hati aku pada dia dan selamatkan hubungan kami..



I miss the pass moment..! :(
I miss the old you..
I miss the old of us..



Dear Hanif,

Please don't do that again. Hati I tersangat lar sakit.. Untuk seketika waktu ini I masih lagi dapat bertahan. Tapi akan datang?? Siapa yang tahu kan? I tetap setia pada you. Hanya you!! Please jangan ragu-ragu dengan apayang I buat..



:'(

No comments:

Post a Comment