wish me together till the end

wish me together till the end
peace but kucarkacir!!

Wednesday, August 4

Today is your time.



Entry aku hari ini agak lebih kepada kemarahan atau dendam. So kepada orang di luar sana yang dah buat aku marah pada hari ni atau hari sebelum2 nya. Pastikan akan datang korang akan dapat balasan yang sama. Fair kan camtu. Baru hati rasa lega. Untuk menuntut bela bagi hati yang telah di lukai manusia akan buat apa saja. Manusia tak terlepas dari semua tu. Including me. Aku mengaku semua tu.



And now hati aku dah rasa keperitannya. Sungguh tak adil sekiranya kita dah berbuat baik tapi di balas buruk. Aku tak mintak apa pun yang boleh menyusahkan dia atau hidup dia. Tapi kaalu rasa diri aku ni terlalu menyemakkan its okay. Tell me early. Bagi melegakan hati untuk sementara waktu ni. Aku buat keputusan untuk berdiam diri. Mungkin tak perlu bising2 di awal2 cerita. Aku belum fikir lagi bila hari pembalasan tapi yang penting akan datang ia pasti muncul.



Benda dah pon berlaku dan tak boleh patah balek. So nak mintak maaf pon dah rasa cam terlambat. So apa yang penting sekarang menjaga hati orang lain adalah perlu sekiranya taknak hati sendiri di lukai atau terasa perit.


No comments:

Post a Comment