wish me together till the end

wish me together till the end
peace but kucarkacir!!

Monday, June 21

in20years.com




haha. kerja aku bila aku duduk diam2 kat rumah. bila online facebook takde orang nak layan. aku cari kerja kenakan orang. hahaha. sedang aku stalker member aku nye facebook. dia ada edit gambar kat in20years.com. so aku pon try lar edit gambar2 orang terdekat aku. bermula gmbr anep. gambar aku sendiri. dan lain lain lagi.

















mari kita sama-sama melihat hasilnya... :)







analisis muka tua : pakcik yang sangat garang tapi penyayang. apabila berbicara tak mau kalah. hahaha. aicehhh aku ni pandai jer nak menilik orang yerr.
analisis muka muda : muka manja. gedikkss sikit. garang tapi baek hati. terlalu sensitif kalau berbicara tentang cinta dan sayang (paranoid). kadang2 baran dan kadang cool, ia amat sukar untuk difahami. tapi takpe masalah itu boleh diatasi.
p/s : tak boleh cerita banyak2 nanti mulut kena gam woo.. :P




analisis muka tua : pendiam, kuat berahsia, muka nenek jahat pon ada gak sikit2. :) haha. tapi hidung tu tak boleh bla kan.. haha. tipu...
analisis muka muda : ceria, manja2 gitu, kuat emotional, terlalu obsess akan sesuatu. kuat membebel (itu anep yang cakap bukan saya). tak yakin pada diri sendiri (masalah besar tu perlu dielakkan) sangat garang (untuk kebaikan). panas baran tapi cepat cool. :P





analisis muka tua : comel. manja. baik hati. sopan. peramah. wanita yang impian (konon2 je) hehehe.

analisis muka muda : seperti muka tua. tak banyak perubahan. kekalkan sikap yang positif. jauhi yang negatif.




2 comments:

  1. kurang aja!!! gmbr apakah???delete!!!

    ReplyDelete
  2. haha..do I care? wekk..nk suruh akak delete kene ciom akak 1000x..

    ReplyDelete