wish me together till the end

wish me together till the end
peace but kucarkacir!!

Tuesday, March 30

apa nak buat bila bosan

apa nak buat bila class pagi habis awal
then class petang pulak start pukul 2.15...












*thinking*










hahahaha..

pe lagi pergi library then online...

apa lagi nak buatkan...

tak gitu yer kawan2...










tapi hari2 online pon cam xbest je...

better update blog kan...

hmm..













actually badan aku masih sakit2 ++ sengal2...
mana tak nya 3 hari kena bukak gerai untuk konvokesyen...
perh...perh...
dengan malaysia now mengalami musim panas yang boleh dikatakan agak melampau panasnya...
-.-"
Ramai gak lar classmate aku sunburn...
sian mereka2 tu...
pain hadi nas and ramai lagi...
malas nak taip...
:P
not including me lar...
sebab awal2 lagi aku dah pakai sunblock...
hahahaha...
pasal konvo ni lar aku terpaksa delay perancangan aku nak bawak fara jalan2 pusing melaka...
hmm...tapi aku pon dah cerita kat dia kenapa delay...
then dia pon kata ok...
so no need to worry lar kan..,
so next week lar kita keluar ok fara...
akak janji confirm penat...
hahahaha...

No comments:

Post a Comment