wish me together till the end

wish me together till the end
peace but kucarkacir!!

Sunday, February 21

selalu bikin hati panas







HATI AKU PANAS!!





ceritanya bermula begini ...
ada lar manusia ni (lelaki ok)
telah meng-add aku di facebook ...
aku dengan baik hati pon telah meng-approve si dia sebagai salah seorang friend disitu ...
dengan tujuan untuk berkawan ...
tetapi bagi si dia adalah sebaliknya (guess so ...)
hmm ...
dengan selambe die memberi komen yang selalunya amat lar menyakitkan hati ...
eerggghh ...
perlu ke kau memberi komen2 sebegitu ...
kalau kau sakit hati dengan aku pon ...
tak perlu bertindak begitu ...
be a matured guy ...
baru lar orang pandang kau mulia (walaupun tidak sebenarnya)
-.-"




hey macha ...
kau ingat kau hot sangat ke nak kutuk2 muka aku ...
please larr ...!!
kau dengan muka kau yang konon 'hensem' tu boleh pegi mati ...
(copy ayat dari boy aku)
hahahaha ...
muka kau dengan perangai kau memang padan ...
macam babooonn ...!!
aku benci kau gila2 ...
kau ingat aku nak sangat kawan dengan kau baboonn..
kau add aku (facebook) semate2 nak saket kan hati aku ...
bla larr..
kau jangan selalu sangat 'step' kau bagos sangat ...
orang tak suka tawu !!!
kalau tengok real life kau ...
alahai biasa je pon , tak lah hot mane pon ...
setakat muka ala mixed bangla tu boleh lar ...
for your information aku memang kurang minat dengan muka mixed bangla ...
memang confirm lar kan aku kutuk kau habis-habisan ...
wahahaha ...
well , aku tau aku ni tak lar seberapa ...
at least kau tak payah lar kot nak saketkan hati aku ...
aku pon bukan lar kenal kau sangat ...
so, gurauan kau adalah sepatut nya ada batasan ...
tak gitu ?
ok lah ...
aku malas nak cakap pasal kau lagi ...
spoil mood aku je lar ...
>.<"
kepada yang tak berkenaan tolong jangan terasa yer ...
post kali ni bukan mengenai korang ...
so relax ok...

No comments:

Post a Comment