wish me together till the end

wish me together till the end
peace but kucarkacir!!

Thursday, December 17

kes berat!!




aku ditinggalkan keseorangan di rumah . . .


=(


mereka pergi menghadiri jemputan kenduri kahwin di Singapura sambil bercuti . . .
dan aku pula menghabiskan masa cuti hanya terperap kat rumah . . .
melayani kerenah2 kawan2 aku . . .
ini ke makna cuti . . .
hahaha!!
asshole . . .


mereka hanya meninggalkan pesan untuk aku yang tinggal kt rumah ni...



pesan mama kak . . . jaga rumah yer . . . baju basuh tau . . . kemas rumah . . . jangan biarkan besepah . . .
makanan mama da letak kat ice box . . .
nak makan panas kan kat microwave . . . mama pegi sana tak lama selasa balek lar . . . (aku yang dengar ni terus mengeluh) hmm . . .



pesan ayah kakak . . . kalau nak pegi mana2 kunci pintu rumah . . . kalau nak tidow pon kunci pintu gak . . . jangan biar kan je . . . jangan tidur sorang2 kat rumah . . . ajak lar sapa2 nita ke salma ke yan ke . . . ingat jangan tidur sorang. . . (aku pon terus wat muke tak siap)



pesan adik kakak . . . anak kucing tu bagi makan tau . . . jangan lupa tau . . . sian kat dia . . . dia kecik lagi . . .



**pesan aku kat semua2 yang pergi tu . jangan lupa aku kat sini . . . kalau shopping tuh ingat2 lar aku kat sini . . . huhhuhuhuhu!!!

No comments:

Post a Comment