wish me together till the end

wish me together till the end
peace but kucarkacir!!

Thursday, July 23

real punye!!

im really single now . . .
kepada seiapa yang nak kat aku . . .
sile isi borang eyh. . .
=)
borang tuh boleh didapati kat kawan2 aku . . .
ha ha ha !!
cam kelakar . . .
da lar . . .
lets bygone be bygone . . .
aku pon suda malas nak fikir . . .
hari ni keputusan telah pon muktamad . . .
kami kawan selame2 nye . . .
no more kemungkinan . . .



. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .


hmm . . .
and i wish you happy always . . .
=))
aku nak macam ni saje . . .
ade comitment yang xpasti ni sungguh menyakitkan . . .
sumpah xnak da . . .!!
**xnak da comitment yang sebegini . . .
kalau suke cakap suke . . .
serious perit dow . . .
kepada sesape yang telah menghasut aku tuh . . .
aku ucapkan terima kasih kerana wat aku ngan anep cam ni . . .
aku doakan ko sejahtera saje . . .
aku da xmahu marah2 . . .
aku suda pon maafkan ko . . .
nak ckp tuh saje . . .
huhh!!

No comments:

Post a Comment