wish me together till the end

wish me together till the end
peace but kucarkacir!!

Monday, July 27

naluri maseh ade~ ;B

hari ni aku jumpe anak kucing dalam longkang kat belakang rumah aku . . .
sian tgk kat die menggigil kesejukan . . .
tapi ape kan daye die . . .
die xmampu nk naek . . . die maseh kecil . . .
mak die hanya mampu melihat . . .
sayu je mak die panggil die . . .
meow!! meow!!
simpati aku tengok mak die memanggil anak die yang terkapai2 dalam longkang tu . . .



































maka aku yang baek hati ni pon tolong lar amek anak kucing tuh . . .
kalau nk di ikot kn hati memang tak mau amek . . .
paham2 je lar kan bau longkang tuh cam ner kan . . .
sambil menahan rase nk muntah . . .
aku teruskan jugak usaha untuk amek anak kucing tuh . . .
aku maseh punyai naluri kemanusiaan!!!
hehh!!
jangan pandang aku sebelah mata . . .



































aku amek anak kucing tuh . . .
serious memang tak tahan bau die . . .
badan dia penuh ngan kotoran2 yang memualkan . . .
aku yang baek hati ni pon amek syampoo . . .
then aku mandi kan die . . .
die diam saje . . .
dalam hati aku berkate . . .
"baik kucing ni tak cakar2 pon . . .
diam saje . . . redha je die ape aku buat kat die . . ."






























aku amek phone lalu ku snap beberapa picture die . . .
kurus je die . . . maybe die tak cukup makan . . .
aku bukan tak suke kucing . . .
tapi aku dulu ade dilema . . .
dulu aku cakap kucing ni kadang2 jahat . . .
suke maen cakar2 walaupon aku tak penah kacau die . . .
dari situ aku akan jauh kan diri aku sikit dari kucing . . .
bukan takot ok . . . !


































ni gambar2 anak kucing tuh . . .












mandi kan die . . . wangi2 . . . ;D







cam baby aku wat anak kucing ni . . . (hee~ tak de pengalaman)







wangi cam sayang kat aku jew ! suke!! suke!! ;D

** nama : wangi (aku suke cium die)

umur : mungkin baru 2 minggu (kecik lagi)

No comments:

Post a Comment