wish me together till the end

wish me together till the end
peace but kucarkacir!!

Monday, July 20

heartless!!





hari ni aku terima picture dari adek ku f.a.r.a . . .

entah ape mimpi si die hantar picture ni . . .

rupe2 nye ade agenda lain . . .

die nk changing picture dengan aku . . .

tak de hal lar . . .

thankz f.a.r.a cute picture ni . . .










entry aku hari ni HEARTLESS . . .

si die telah melukakan hati aku lagi dengan mula memetik name A (bukan name sebenar) . . .

wahai si die dengan memetik name si A bukan lar faktornye untuk kite bertengkar . . .

xde function lar . . . tolong lar cari idea lain atau modal lain kalau nak sangat gaduh . . .

ape yang lebih menyakitkan die dengan selamber buat hati aku terluke . . .

how come . . .

hisshh tak boleh bla doe . . .

mesti disisihkan perasaan sebegini sebelum ia melarat . . .



tambahan : he said "bloods going upstairs!!! hati kering je pasni! ikot kepala sendiri plak pasni!! real2 punye!!!"


adakah ini benar2 akan terjadi . . . adakah kami akan buat haluan masing2 . . . habis aku cam ner . . . adakah aku yang heartless kerana tak dapat memahami die atau die yang heartless kerana selalu menyakitkan hati aku. . . sinis nye perasaan begini . . . sungguh tak berdaya . . . begini kah ending cerita aku ngan si dia. . .disudahi dengan kesedihan yang tak bercorak . . .pujuk lar zurin diri ko sendiri kalau takde orang nk pujuk . . .alahai . . .

No comments:

Post a Comment